SÖNDAG

Vilken mysig och bra söndag jag har haft idag! Imorses sov jag och Robin ut fram till halv tio och efter frukosten åkte vi till gymmet och körde ett bröst-pass. Skön start på dagen med andra ord. Efter träningen åkte vi hem till mig och åt lunch och medan Robin sen tvättade bilen hjälpte jag mamma att grovstäda köket inför studenten. När Robin var tvungen att åka slängde jag i mig middagen innan jag åkte till Korsberga där jag och min klass skulle dekorera och fixa vår kortegevagn. Det tog en bra tid att blir klara men det blev hur bra som helst så vi är jättenöjda! Nu ska jag förbereda lite iför morgondagens utklädnad då "avloppet" äger rum, vilket består av massor tävlingar. Sen tänker jag hoppa i säng så fort jag bara kan. Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit jättemysig. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0