STUDENT 2013

Jag skrev ett långt och utförligt inlägg om min gårdag precis men rätt som det var raderades ALLT. Så nu tänker jag sammanfatta hela min dag med: HELT UNDERBAR! Det är liksom svårt att sätta ord på allt. Jag hade en så fin och perfekt dag och den innehöll champagnefrukost, tal, massor tårar, skratt, sång, fotografering, stipendieutdelning, ett sjukt utspring och kortege, en underbar och perfekt studentmottagning då det kom upp mot 40 personer som bestod av mina fina vänner, familj och släkt, förfest hos mirre och slutligen en sjukt bra utgång. Jag dansade verkligen tills jag trodde jag skulle svimma och min röst är idag i stort sett helt borta efter allt skrik och all sång. Men det var helt klart värt det för jag hade verkligen en helt underbar dag. Jag fick så mycket fina presenter och mina föräldrar hade fixat och donat så otroligt mycket, och för att inte glömma nämna den underbara presenten jag fick av dom: en MacBook Pro!!! Klyschan "den bästa dagen i mitt liv" visade sig verkligen stämma!

Idag mår jag förvånansvärt bra mer än att min röst är helt förstörd och att jag har fått alldeles för lite sömn. Men jag har idag vinkat mina kusiner hejdå, fått besök av min fina vän Towe som kom och lämnade en present till mig, lekt med min nya fina dator och nu ligger jag helt utmattad i soffan och samlar krafter inför kvällen då min faster och hennes man kommer och efter-firar oss. Hoppas alla andras student blev lika fantastisk som min, jag skulle vilja göra om allt tusen gånger om! PUSS❤

Det togs massor bilder med olika kameror igår, men just nu har jag bara ett fåtal som finns på min mobil. Så jag börjar med dom och resten kommer jag lägga upp en annan dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0