TISDAG

Hej och godkväll!
Jag ligger nerbäddad i sängen dötrött efter en lång dag. Jag jobbade från sju till två idag och när jag hade slutat fick jag rusa hem för att fräscha till mig då jag skulle träffa min saknade vän Amanda i stan halv tre. Vi har inte setts på ett halvår så det var underbart att träffa henne igen, precis som alltid. Vi fikade på rådhuset och gick en runda på stan. När jag kom hem och hade slängt i mig middagen så åkte jag ihop med mina päron hem till min morfar där vi handlade och fikade. Resten av kvällen har jag bara myst med mina päron framför en bra film. Imorgon är jag ledig, min enda lediga dag denna veckan. Så jag ska ta vara på varje minut och bara njuta. Nu ska jag sova! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0