TISDAG

Jag hade verkligen den värsta och BÄSTA kvällen igår. Förfesten med alla tjejer var jättetrevlig och rolig och utgången var så sjuk och grym och rolig och jobbig och hemsk och bäst och jag vet inte vad. Jag trodde jag skulle kvävas och dö säkert 10 gånger under kvällen av allt skum och jag var helt genomblöt. Det var med andra ord helt meningslöst att varken sminka sig eller göra sig fin över huvud taget igår. Men det var samtidigt så sjukt kul, alla var så sjukt taggade, vi dansade hela kvällen och tiden gick bara så himla fort. Det känns som att kvällen tog slut på bara några minuter och jag ville inte att kvällen skulle vara över. Men det kändes och andra sidan så otroligt skönt att få krypa ner bredvid Robin när jag kom hem och jag somnade på en sekund. Hela kvällen var som ett enda grymt och sjukt träningspass.

Idag är det 1 ynka dag kvar till studenten, jag kan knappt förstå det. Men nu är det verkligen på riktigt och jag trodde aldrig det skulle kännas så här bra!
Idag gäller det bara att tränga bort alla bakiskänslor eftersom det står en hel del fix på schemat. Jag ska hjälpa mamma och pappa här hemma med städning mm, jag ska duscha och göra inpackning, jag ska åka in till stan med Therese och köpa blomma till våra lärare och jag har dessutom lovat att baka pajen till imorgon. Samtidigt tänkte jag gå och lägga mig så tidigt jag bara kan ikväll eftersom klockan kommer ringa mellan tre och halv fyra. Jag lär dock inte komma i säng ändå pga all stress jag kommer känna över om jag har allt klart för imorgon. Men nu det är nog bäst jag lämnar sängläget och sätter igång med dagens sysslor. PUSS!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0