FREDAG

 

Åh så härligt med fredag, helg och påsklov! Jag sitter just nu hemma hos Robin nyduschad och fräsch efter ett träningspass på gymmet, och snart ska vi åka hem till hans familj och äta middag och ha fredagsmys. Jag har annars varit i skolan idag som vanligt, och det fruktade naturkunskapsprovet är nu gjort. Det gick allt annat än bra och jag är så arg för att jag har pluggat ihjäl mig hela veckan helt i onödan eftersom inte ens hälften av det jag hade pluggat på kom med på provet. Min lärare tog med allt annat än det som stod på målbeskrivningen, så då blir det ju inte speciellt lätt. Vi satt bara och skrattade åt våra misslyckade prov efteråt jag och mina klasskompisar. Skönt att jag inte var ensam om att känna mig dålig efter detta prov. Men det är i alla fall gjort och jag är så glad att jag slipper öppna den där hemska boken ikväll!
Jag har en så bra helg framför mig. Idag ska jag som sagt mysa med min kärlek och hans familj, imorgon ska jag på födelsedagsfest hos Towe följt av en utgång och på söndag ska jag packa och förbereda inför resan och ha söndagsmys med min Robin. Hoppas alla får en lika bra helg som jag kommer få, och mys ordentligt ikväll, för fredagar är bara till för att mysa på! Pusspuss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0