FREDAG

Älskade fina underbara fredag! Solen skiner och jag har gått på helg, en sån underbar känsla. Fredagar är dom tråkigaste och segaste dagarna vad gäller schemat i skolan, men jag slutar trots allt klockan två så överlever gör jag i alla fall. Efter skolan gick jag en runda på stan och köpte nya jeans och annat småplock. Jag, Felicia och Rebecka åkte sen hem till oss efter stadsturen och nu vi har precis ätit mellis. Ikväll kommer även Amanda och Emma och myser med oss. Vi ska laga trerätters middag och ha fredagsmys. En väldigt bra början på helgen med mina fina bästa vänner. Hoppas alla får en lika mysig fredag som jag kommer få och trevlig helg! Puss❤

En snabb bild från imorses innan jag gav mig ut i det hemskt kalla vädret:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0