FREDAG

Det är äntligen fredag och jag har gått på helg. Det finns verkligen ingen bättre känsla. Skoldagen har gått fort och på lunchen bytte vi ut skolmaten mot en god lunch på pims istället för att lyxa till det lite och fira Cornelia som fyller 19 år idag. Nu är jag hemma en snabbis och snart ska jag åka in till stan igen för att möta upp Amanda. Vi ska gå och handla mat som vi ska laga hemma hos Bekie ikväll. Det är självklart tacos som står på menyn, enda rätta maten på en fredag. Så vi ska äta mat, fruktsallad, glass, prata, titta på film och mysa, precis så ett riktigt fredagsmys ska se ut. Hoppas alla andra också får en lika mysig fredag som jag kommer få och trevlig helg! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0