LÖRDAG

Jag vaknade redan klockan sju imorses av en gnällande hund som slickade mig i ansiktet. Eftersom jag blev klarvaken ganska fort gick jag upp och gjorde iordning en stor frukost. Jag tvingade upp Felicia vid åtta eftersom jag gjort iordning frukost till oss båda och jag hade dukat upp framför teven. Det är så skönt att kunna ha långfrukostar på lördagsmorgnar, man hinner göra den lite extra god och njuta av den extra länge. Jag sitter nu och pluggar till ett naturkunskapsprov som jag har nästa vecka. Det finns inget ämne som intresserar mig så lite som naturkunskap, allt jag läser försvinner från huvudet lika fort. Jag ska snart ge mig ut på en långpromenad för att rensa hjärnan lite, för sen måste jag sätta mig och plugga igen. Men som tur är så ska jag ha en rolig kväll då jag ska träffa mina fina vänner för en hejdundrande utgång, så det känns helt okej att sitta instängd ihop med skolböckerna hela dagen. Jag har inte varit ute på ett ganska bra tag, så det ska bli kul att dansa av sig lite igen. Hoppas alla får en riktigt bra, mysig och rolig lördag, det ska jag försöka ha! Puss❤
 

Ett par halvdåliga mobilbilder från gårdagens fredagsmys: 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0