LÖRDAG-SÖNDAG

Jag hade en så otroligt bra och rolig kväll igår. Jag var som sagt på födelsedagsfirande hemma hos Towe med 30 andra tjejer, och hon hade fixat och donat och gjort så himla fint. Hon bjöd på välkomstdrink, hon hade gjort iordning lappar med uppdrag som vi skulle göra under kvällen, hon bjöd på smörgåstårtor och en underbar efterrätt och hon hade till och med gjort varsin liten påse med smått och gott i som vi alla fick. Det är inte klokt vad fint hon hade gjort och vad hon hade planerat. Inte nog med att förfesten var jättetrevlig och bra så blev utgången hur rolig som helst också. Vi var på bogrens och där dansades det verkligen non stop hela kvällen och tiden gick verkligen alldeles för fort. Jag hade helt enkelt en av de bättre kvällarna på länge och det kan jag bara tacka min fina vän Towe och alla andra härliga människor för!

Idag vaknade jag redan klockan sju. Varför kan jag aldrig sova ut trots att jag har varit uppe halva natten? Men efter frukosten och en lång dusch kände jag mig som en människa igen. Jag och Felicia har varit inne i stan och köpt småsaker inför resan och nu har jag precis börjat packa allt jag ska ha med mig. Jag hatar att packa, det är så svårt. Jag vill helst ha med mig hela garderoben och jag är alltid så rädd att jag ska missa något. Nu känner jag mig helt slut efter denna dag, den har varit på tok för ansträngande för att vara en dagen-efter-dag. Jag har precis lagt mig i soffan och tänkte ligga här fram till middagen. Jag har lyckats få hela min familj att vilja äta pizza ikväll, jag har inte ätit det på hur länge som helst så det ska bli så gott. Resten av kvällen ska jag söndagsmysa med Robin och äta massor godis. Åh så skönt att inte behöva gå till någon skola imorgon! Ha en bra söndag allihop och hoppas alla har haft en bra helg. Min har varit helt perfekt! Pusspuss❤

 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0