LÖRDAG

Det är lördag och jag vaknade upp till solsken. Jag var uppe redan vid åtta för att äta frukost innan jag och pappa stod i skidspåren vid tio. Jag gjorde min debut på längdskidorna och det var jobbigt, svårt men också kul. Så det ska jag definitivt göra fler gånger! Jag hann inte mer än att duscha och äta lunch innan jag var tvungen att skynda mig in till Skövde. Jag sitter nämligen på bussen till Robin nu. Han är och spelar match och är inte hemma förens ikväll, men då ska jag laga en god middag tills han kommer hem. Pasta med pesto, kyckling och en stor och god sallad ska jag göra. Sen ska vi åka hem till hans familj och mysa ikväll, för det var alldeles för länge sen sist. Bra dag och mysig kväll. Ha en bra lördag allihop, antingen på dansgolvet eller i tevesoffan. Puss❤

 

Ett par bilder från gårdagens mysiga kväll:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0