MÅNDAG

Vilket underbart väder det är idag. Jag hoppas solen håller sig framme även när jag är borta så snön har smält bort lagom tills jag kommer hem nästa vecka. Idag är det våffeldagen och jag, Robin och Felicia började dagen med våfflor till frukost. Under förmiddagen har jag kramat på min Robin och samlat på mig pussar så det räcker hela veckan. Det är så jobbigt att säga hejdå. Trots att det bara handlar om en vecka så blir jag alltid så orolig och jag saknade honom direkt när han hade stängt dörren. Men det är trots allt när man är ifrån varandra ett tag som det blir extra roligt och mysigt att ses igen. När han åkte till jobbet åkte jag, mamma och Felicia in till stan och köpte ytterligare lite småplock som vi ska ha med oss. Nu har jag precis packat det sista och målat mina naglar sommarfina. Ikväll ska jag träffa mina fina gamla vänner Rebecka och Alexandra över en fika på rådhuset. Det blir ett väldigt fint avslut innan jag åker inatt klockan fyra. Jag kanske hinner skriva ett och annat inlägg innan och under veckan. Men om det inte skulle dyka upp så mycket så är jag tillbaka nästa vecka! Hoppas alla får en fin och bra vecka, det ska jag förhoppningsvis ha! Pusspusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0