MÅNDAG

Godmorgon! Jag var uppe innan tuppen idag för att köra Robin till jobbet eftersom hans bil är på verkstaden. Jag vågade inte gå och lägga mig efter det eftersom jag var rädd att bli för trött igen, så nu har jag haft gott om tid på mig att göra mig iordning ta det lugnt hela morgonen. Jag har precis stoppat i mig en rejäl frukost och sitter nu och äter lite frukt och smuttar på en kopp te. Idag har jag bara en lektion så jag ska snart åka hem igen. Resten av dagen ska jag plugga naturkunskap och ikväll ska jag träna på gymmet, jag har bokat mitt favoritpass CXworx. Sen ska jag avsluta denna måndag med mys med min Robin. Bra start på veckan! Ha en fin dag allihop. Pusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0