MÅNDAG

Idag har jag haft en så bra och mysig måndag och studiedag. Jag och Robin var uppe tidigt för att åka till gymmet och träna. Jag älskar att börja dagen med träning, det blir en skön start och man blir pigg resten av dagen efter ett bra träningspass. Under dagen var vi barnvakt åt Robins lillebror Filip så vi åt lunch och låg och spelade Super Mario hela förmiddagen. När Robin hade skjutsat hem mig då han skulle till jobbet satte jag mig och pluggade. Jag har nu besvarat 65 instuderingsfrågor om naturkunskap, så nu ska jag bara lära mig alla också till det kommande provet. Finns det något tråkigare än naturkunskap? Komplicerat är det också. Nu är jag i alla fall välförtjänt av att ligga i soffan resten av kvällen framför den grymma serien Dicte. Puss!❤

En bild från gårdagens goda middag hemma hos Robin:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0