MÅNDAG

Det var längesen jag hade söndagsångest, men nu har den byts ut mot måndagsångest varje måndag istället vilket inte är ett dugg bättre. Jag vaknade upp på helt fel sida och var inte alls sugen på att varken gå till skolan eller börja om på en ny skolvecka. Men eftersom jag bara hade en lektion idag kändes det helt okej att pallra sig dit ändå och efter ett hårt träningspass på gymmet var jag på bra humör igen! Jag provade på ett nytt pass idag som heter LR HIIT, som är ungefär som crossfit. Det var sjukt jobbigt men också roligt och efter lite konditionsträning på löpbandet efter passet var jag helt slut. Jag har suttit och pluggat en stund och nu sitter jag i min ensamhet och äter middag. Jag kan nog vara en av de få personer här i världen som verkligen inte tycker om att vara ensam hemma. Snart ska jag fixa iordning något gott kvällsgodis och lägga mig och läsa en stund innan kvällens teveprogram börjar, har ni inte sett "Dicte" så kan jag rekommendera er att göra det! Puss❤

Taxfreen kom på posten idag, vilket betyder att det inte är långt kvar tills att vi åker till Spanien. Närmare bestämt 22 dagar kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0