ONSDAG

Idag har jag haft en riktigt bra dag. Onsdagar brukar vara bra dagar så idag har det med andra ord inte varit något undantag. Jag började halv tio idag men passade på att få skjuts in till stan så jag åkte in till skolan tidigare för att plugga lite innan jag började. Efter min första och enda lektion slutade jag och åkte direkt hem igen. Jag la mig och läste lite naturkunskap varvat med en och annan powernap när jag kom hem , jag blir alltid så sjukt trött av att läsa ur naturkunskapsboken. Det känns som att allt jag läser går in och ut, och jag förstår inte hur jag ska klara av provet på fredag. Men jag börjar känna att det bara får gå som det går, det är inte mycket att göra åt längre. Ikväll har jag tagit en paus från allt pluggande och varit på gymmet med pappa. Vi körde två pass, CXworx och RPM. Det kan nog ha varit det värsta spinningspasset jag har varit på länge, jag tog verkligen i från tårna och var helt slut efteråt. Nu sitter jag nyduschad i soffan och äter kvällsmat. Det finns ju inget bättre än att bara slappna av framför teven med något gott kvällsfika efter att man har tränat. Det är dessutom Sveriges mästerkock på teven så bättre kan det ju inte bli. När det är slut tänker jag hoppa i säng ganska direkt så jag orkar upp till ännu en lång dag med skola, plugg och slutligen något jag har längtat till, esteternas projektkonsert! Hoppas alla har haft en lika fin dag som jag har haft. Puss!❤

Det känns som att det blir en hel del matbilder här på bloggen, men det är ju trots allt det enklaste att ta kort på och jag gillar inte blogginlägg utan bilder, så ni får helt enkelt stå ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0