ONSDAG

Det är onsdag, vilket betyder att halva skolveckan har gått och helgen börjar närma sig lite smått. Det känns alltid lika skönt att ha kommit förbi de två segaste dagarna, måndag och tisdag. Idag har jag haft en bra onsdag och jag har fått mycket bra saker gjorda. Jag hade sovmorgon till halv tio idag och hade bara en lektion, så när klockan var halv elva var skoldagen redan över. Jag gjorde ett par ärenden på stan efter skolan innan jag åkte hem och åt lunch. Jag satt sen under hela eftermiddag och pluggade och jag fick faktiskt en hel del gjort på en stor inlämning vilket känns så skönt nu efteråt, tyvärr så är den ändå inte klar på långa vägar. Under kvällen åkte jag och min syster in till gymmet och tränade. Jag sprang 40 minuter på löpbandet innan vi körde ett CXworx-pass. Nu sitter jag nyduschad och nerbäddad i soffan och äter kvällsmat. Om en liten stund början farmen och efter det är det veckans bästa program, Sveriges mästerkock, så det är med andra ord en bra tv-kväll. Precis som igår så ska jag hoppa i säng så fort jag kan ikväll så tiden går snabbare tills att min kärlek kommer och kryper ner hos mig. Puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0