SÖNDAG

En sådan skön och fin söndag. Jag vaknade upp bredvid min kärlek så sent som klockan elva. Minns inte senast jag sov så länge (väldig länge för att vara mig i alla fall). Men eftersom vi kom i säng så sent igår så är det ju inte så speciellt konstigt. Jag hade en helt okej utekväll igår. Jag förfestade med några av mina bästa vänner som jag alltid har kul med, men väl ute på krogen hade jag sisådär kul. Men så är det ibland, man har roliga och mindre roliga kvällar. Idag har jag pysslat om Robin som ligger lite halvsjuk och med världens förkylning. Jag har också försökt plugga lite men det har inte gått så jättebra, min hjärna vill helt enkelt inte samarbeta med mig idag. Vi har precis ätit våfflor till lunch som pappa har stått och gräddat och nu ska vi snart gå ut på en liten promenad. Många fler knop än så tänkte vi väl inte få gjort idag, ikväll ska vi bara söndagsmysa, äta gott och titta på film. Ett väldigt bra avslut på helgen. Nu väntar bara en sista skolvecka innan det är påsklov, och då jag åker till Fuerteventura! Det ger mig all motivation jag behöver för den kommande veckans prov och skolgöra. Hoppas alla har haft en bra helg, det har jag haft! Pusspuss❤

Jag tog för ovanlighetens skull nästan inga bilder igår, så jag lånar en bild av Emil från instagram:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0