SÖNDAG

Det är söndag och vanligtvis börjar helgen ta slut vid det här laget, men eftersom jag har studiedag imorgon så är jag bara halvvägs in på helgen skulle man kunna säga. Så otroligt skönt med långledigt, det behöver man verkligen ibland. Jag har haft en bra, mysig och väldigt lugn hemmahelg. Precis vad jag brukar tycka om som den mysmänniska jag är. Jag har allt ifrån klippt hund, ätit gott, syster-myst, tränat, varit på en underbar projektkonsert som Emma höll i, ätit ännu mera gott, haft mamma-mys och sett den fina filmen "The perks of being a wallflower". Idag var jag uppe redan vid halv åtta och åt frukost innan jag och pappa åkte in till gymmet för ett riktigt hårdpass. Jag började med lite intervallträning på löpbandet innan vi körde ett CXworx-pass och ett spinning-pass. Jag kände mig inte helt hundra i kroppen idag men jag tog mig ändå igenom passen och det kändes väldigt skönt efteråt. Nu har jag precis duschat och ätit lunch och ska snart göra mig iordning för att åka hem till min Robin. Jag ska laga tacos till middag och sen ska vi söndagsmysa bara han och jag. Hoppas alla har haft en bra, rolig och mysig helg, själv ska jag fortsätta njuta av min en stund till, vilket jag vet att många andra också ska. Ibland är det väldigt skönt att fortfarande gå i skolan trots allt. Puss!❤

Ett par blandade bilder från helgen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0