SÖNDAG

Idag känns det verkligen som att våren är påväg. Jag har aldrig varit så förtjust i söndagar, men när solen är framme finns det inte ett enda spår av söndagsångest och allt känns bara så bra. Jag och Robin har gjort en rejäl storstädning under förmiddagen, så nu luktar det underbart i hela lägenheten. Jag lagade också en underbart god lunch förut, den maten vi skulle ha ätit igårkväll, men eftersom Robin hade glömt köpa hälften av alla ingredienser gick det inte att göra det igår. Jag gjorde alltså pasta, eller tagliatelle, och blandade sen ner pesto i. Till det stekte jag kyckling och gjorde en fetaostsallad. Så himla enkelt och så himla gott. Ikväll kommer morfar på besök så vi ska om en stund åka hem till mig för att äta middag och ha söndagsmys. En bra och mysig helg har jag haft och nu känns det faktiskt helt okej att börja om på en ny vecka igen. Puss och kram❤

Familjen Enokssons nya familjemedlem Sickan, så otroligt söt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0