SVAR PÅ KOMMENTAR

Jag fick en kommentar för några dagar sen, där jag fick frågan om jag kunde börja skriva lite mer personliga saker om mig själv, istället för att bara skriva om vad jag gör på dagarna. Så vad jag vill ha sagt med detta, är att jag vill tala om för den lilla skaran som läser min blogg, att min blogg är och alltid kommer vara min "dagbok" där jag alltså bara skriver om mina dagar. Enda anledningen till att jag skriver blogg är för att jag älskar att titta tillbaka i tiden och se vad jag gjorde för några månader sedan och för att jag helt enkelt tycker om att skriva. Personliga saker håller jag helst för mig själv och för mina nära och kära. Det är självklart kul att höra att det finns någon människa där ute som är intresserad av att läsa mer om mig, men tyvärr så kommer jag hålla det på den nivån jag har nu.
 
PUSS♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0