TISDAG

Idag har jag haft en av de sämre dagarna på länge. Jag var tvungen att gå upp klockan fem för att hinna köra Robin till jobbet och hinna med min egen buss samtidigt, så jag har känt mig som ett levande lik idag. Skoldagen var seg och gjorde mig dödsstressad eftersom jag insåg att vi har sjukt mycket att göra. Det känns som jag har ett stort berg av inlämningar och skolgöra efter mig. Mitt i allt ska man ju hinna träna, jobba, träffa kompisar och pojkvän också. Jag som tyckte att det skulle bli så underbart att åka utomlands nästa vecka känner mig istället alldeles för stressad för det.. Jag skulle kunna klaga om detta hur länge som helst, men jag antar att det bara är att gilla läget och härda igenom det. Efter skolan plockade pappa upp mig och vi åkte till gymmet. Vi sprang 8 km på löpbandet och han lärde mig en ny springstil (framfota-löpning) som är mycket skonsammare för knän och kropp. Eftersom jag inte är van vid den typen av löpning så tog det något enormt på mina vader och nu kan jag knappt gå. Jag vill inte ens föreställa mig hur det känns imorgon. Ikväll har jag ätit pappas underbara lax-rätt och pluggat naturkunskap. Jag ska försöka läsa en stund till innan jag tänker släppa allt och gå och lägga mig tidigt. Hoppas alla andras dag har varit lite positivare och roligare än min. Puss!❤

Jag fyller ut med en bild från igår då Robin hade köpt godis till mig. I allt detta plugg är godis det enda som gör allt lite enklare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0