TISDAG-ONSDAG

Jag har precis bäddat ner mig i sängen och ska alldeles strax sova, men tänkte att jag vad tvungen att skriva några rader eftersom jag glömde de igår. Veckodagarna ser dock inte så speciella ut så några större händelser i mitt liv har ingen missat. Igår gick jag i skolan, var på någon självskydds-kurs med min klass, körde ett grymt träningspass med Robin på gymmet och sen hade vi tisdagmys hemma hos mig. Idag har jag haft en lång dag men fått en hel del gjort. Jag gick i skolan från halv tio till tolv och satt sen kvar i skolan och pluggade en stund. Efter plugget gick jag till gymmet och körde ett bra och hårt träningspass innan jag snabbt fick duscha och göra mig redo för ett möte ihop med mina projektkompisar och IFK Skövde. Ett möte som bestod av både ris och ros och just nu känns allt i vårt projekt väldigt oklart och förvirrande. Men förhoppningsvis kommer allt bli mer tydligt och bra snart igen. Ikväll har jag legat utslagen i soffan, ihop Felicia och en skål popcorn mellan oss. Jag ska som sagt snart släcka lampan för jag är helt slut efter denna dag. Imorgon är det torsdag vilket betyder att det snart är fredag. Tiden går läskigt fort men sålänge det snart är helg så är jag glad! Godnatt och puss!❤

Jag har inga nya bilder på lager så idag får det duga med en på mig och min kära syster❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0