TISDAG

Godkväll, jag sitter just nu nerbäddad i soffan med en skål fruktsallad och tittar på farmen. Haha.. Jag drogs med i programmet redan vid starten och nu har jag följt varje avsnitt varje dag, så oavsett hur tråkigt man än tror att farmen är så kan jag garantera er att det är sjukt kul att titta på när man har hängt med från början. Jag ska faktiskt gå och lägga mig ganska snart för jag är helt dödstrött efter denna dag. Jag började åtta imorses, vilket jag gör ganska sällan nu för tiden. Jag slutade dock redan vid ett och då gick jag till gymmet och tränade. Jag sprang 8 km på löpbandet och körde helkroppsstyrka efter det. Ikväll har jag lagat en jättegod middag, varit och handlat och pluggat lite grann. Jag låter som rena hemmafrun, men när pappa är bortrest och mamma ligger sjuk så får man ju ställa upp. Nu ska jag göra mig iordning för att hoppa i säng och sova så tiden går snabbare tills att min kärlek kommer och kryper ner hos mig om några timmar. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0