TORSDAG

Denna veckan har gått precis lika fort som alla andra veckor. Snart är det fredag igen, helg och påsklov. Det var ju inte längesen det var sportlov. Men jag ska absolut inte klaga, lov är ju det bästa som finns och jag måste verkligen ta vara på mina förmodligen sista riktiga lov i livet. Idag har jag haft en lång men bra dag. Jag har varit i skolan, pluggat, handlat födelsedagspresent till helgens födelsedagsbarn, ätit flygande Jakob och slutligen varit på esteternas fantastiska föreställning. Jag bara älskar att höra och se hur duktiga dem är, och jag blir alltid lika avundsjuk. Jag bara satt och njöt kvällen igenom. När jag kom hem möttes jag av en Robin i mitt rum och nu har vi precis krupit ner i min säng. Imorgon börjar jag åtta och det fruktade naturkunskapsprovet äger rum, så nu måste jag verkligen släcka lampan och sova. Trots mitt hat till naturkunskapen så vet jag vilken underbar känsla jag kommer känna imorgon efter provet oavsett hur det har gått, för då är det äntligen över och jag går på helg och påsklov. Inte nog med det så åker jag till värmen om bara 5 dagar! Pusspusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0