TORSDAG

Vilken härlig dag jag har haft idag. Jag vaknade tyvärr upp mindre härligt med halsont, men eftersom att jag fick vakna upp bredvid min kärlek och min syster hade bakat scones till frukost kändes det inte så farligt ändå. Jag hade dessutom sovmorgon till tio och vaknade ganska tidigt så jag hade en lugn och skön morgon och kunde njuta av min frukost länge. Jag slutade redan vid tolv idag och då åkte jag, Felicia och Olivia hem till oss och lagade lunch. American pancakes med hallon, kiwi och kesella. Klockan fyra hade vi bestämt möte på rådhuset med en tjej vi ska samarbeta ihop med på en kommande sak i vårt projektarbete, så vi tog en fika och satt och diskuterade och planerade i någon timma. Vi har känt oss väldigt förvirrade över vårt projektarbete ett tag nu, men efter detta möte känns allt så mycket bättre och jag tror det kommer bli så himla bra! Ikväll har jag och Felicia varit och handlat inför kvällen och nu ligger vi utslagna i soffan framför "Sofias änglar", ett så otroligt fint program. Imorgon börjar jag åtta så när programmet är slut tänker jag hoppa i säng direkt. Imorgon är det också äntligen fredag igen och jag har en fullspäckad och förhoppningsvis jättebra helg framför mig. Det finns verkligen ingen bättre känsla än när man vet att helgen är nära! Puss❤

Min underbart goda frukost som Felicia hade gjort till mig, Robin och henne:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0