FREDAG

Det är fredag och jag har haft en väldigt fin och bra dag! Jag gick i skolan från åtta till ett idag med endast två lektioner som bestod av redovisningar. Eftersom jag redan har avklarat alla min redovisningar så kunde jag bara sitta och lyssna hela dagen. Efter skolan gick jag till gymmet och körde ett styrkepass. Efter träning och dusch mötte jag upp min käre vän Alexandra för en fika på rådhuset med henne och Emma. Ikväll har jag ätit middag och myst med mamma innan min saknade Robin kom och fortsatte mysa med oss. Vi har ätit choklad-doppade vindruvor och jordgubbar och tittat på lets dance som de pensionärer vi är. Jag och Robin ska snart krypa ner och titta på en film innan vi ska sova. Robin ska upp och jobba halv sju imorgonbitti och jag tänkte försöka sova ut så länge som det bara går, det gäller att samla på sig så många timmars sömn man bara kan när resten av helgen förmodligen lär bli ganska sömnlös då det bjuds på klassfest och övernattning.
Hoppas ni har haft en mysig fredag allihop. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0