FREDAG

Veckans bästa dag börjar lida mot sitt slut och jag ligger för tillfället nerbäddad i min säng bredvid en sovande Robin. Jag har haft en jättebra dag och framförallt kväll och det känns så skönt att inte behöva ligga hemma längre efter en vecka i min ensamhet i soffan. Jag gick i skolan från åtta till två idag och träffade sen min käre vän Alexandra en snabbis i väntan på att Robin skulle komma och hämta mig. När han tillslut kom åkte vi hem till honom för att sedan åka hem till hans familj. Vi har grillat i det fina vädret och haft fredagsmys, så en sån himla gosig och fin kväll har jag haft. Nu ska jag lägga ifrån mig mobilen och försöka somna jag med. Robin ska jobba klockan halv sju imorgonbitti och det kommer kännas så otroligt skönt att veta att jag inte behöver gå upp då utan att jag bara kan sova vidare, även om det såklart hade varit mysigare att ta sovmorgon ihop med honom. Men jag har inga större planer förens på kvällen så jag tänker sova ut så länge jag bara kan och njuta av att inte behöva göra nått. Godnatt!❤

Vi tittade i gamla fotoalbum ikväll och där jag hittade de här två underbart söta bilderna på min Robin:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0