LÖRDAG-SÖNDAG

Jag hade en så himla bra lördag ihop med min kära klass igår. Vi kom hem till Amanda vid tre-tiden och hon hade förberett och gjort iordning jättefint. Vädret var helt underbart så vi hade verkligen inte kunnat pricka in en bättre dag för klassfest. Eftermiddag och kvällen bestod av sol, prat, tävlingar, tacos, ännu fler tävlingar och lekar, cheesecake, dans och massor skratt. Vi sov i en lada i natt vilket var hur mysigt som helst och ett väldigt bra avslut på en väldigt fin kväll.
Idag vaknade vi tidigare än väntat, och vädret var helt underbart. Vi satt på Amandas altan mitt uppe på en liten klippa och åt frukost innan alla rullade hem till sig. Jag la mig i solen direkt när jag kom hem och nu har jag duschat och gjort inpackning i håret. Jag tänkte snart lägga mig och titta på en film innan Robin kommer och vi ska fira mors dag med min familj. Middag och presenter väntar, till världens bästa mamma.
Imorgon börjar en ny vecka, näst sista veckan av gymnasiet till och med. Det väntas så mycket bra och roligt nu fram över och jag bara längtar och ser fram varje dag som kommer. Det är så otroligt nära nu!!!
Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit toppen! Puss❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0