LÖRDAG-SÖNDAG

Igår hade jag en så himla bra lördag. Dagen bara rusade iväg då jag och min päron hälsade på morfar på en fika över några timmar, och helt plötsligt var det bråttom hem för kvällens alla planer. Igårkväll firade vi nämligen vår fina vän Pontus som fyllt 20 år med en hejdundrande bra och rolig förfest. Senare under kvällen åkte vi in till stan och dansade på bogrens fram till stängning. En som sagt väldigt bra kväll hade jag med några av mina bästa och finaste vänner.
Idag vaknade jag upp så sent som halv tolv bredvid en trött Robin som kom och hämtade oss inatt. Vi har haft en heldag ute på stan idag och tittat runt på olika saker och självklart ätit glass i det fina vädret. Nu väntar vi in middagen och sen ska han gå på bio med ett par kompisar, så jag ska ha söndagsmys med mig själv idag innan han kommer tillbaka till mig senare ikväll. Jag har laddat upp med massor godsaker så jag ska nog klara mig väldigt fint ändå! Hoppas alla har haft en bra helg, min har varit perfekt. Puss!❤

 

Kvällens mys:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0