LÖRDAG

Jag hade en himla bra och mysig fredag igår. Jag slutade ju som sagt redan klockan nio och då gick jag till gymmet och körde ett styrkepass. När jag kom hem la jag mig i solstolen med min naturkunskapsbok och fick två bra saker gjorda, solning och plugg. När Robin hade slutat jobbet kom han hem till mig (jag blev dessutom överraskad med en present utan anledning, en klänning och ett linne. Världens bästa!). Vi köpte tacos som vi lagade till middag och under kvällen åkte vi hem till David och myste med han och Karin. Vi satt ute på hans altan och åt massor gott och pratade i timmar. Så mysigt och så fin kväll.
Idag skulle Robin jobba över så han började halv sju. Det kändes väldigt skönt att veta att jag kunde ligga kvar när hans klockan ringde halv sex, men klockan åtta ringde även min. Jag ska nämligen köra in pappa till tåget som ska till Göteborg och springa Göteborgsvarvet idag och sen ska jag åka till billingen och själv springa ett par kilometer. Jag tänkte försöka hinna med att sola och plugga lite idag igen om vädret tillåter och sen ska Robin komma och hämta mig efter sitt jobb. Vi ska åka hem till hans familj och bada i deras pool och sen ikväll ska vi ha myskväll hemma hos honom bara han och jag. Detta är sista helgen på 4 veckor ungefär som vi kommer kunna ses (vi kommer självklart hinna ses under veckodagar och någon enstaka helgdag), eftersom mina kommande helger är fullspäckade med klassfester, student och inte minst en vecka Ayia Napa. Så vi måste passa på att njuta och ta vara på vår sista hel-helg tillsammans på ett litet tag. Nu ska jag sätta på mig löparkläderna och göra mig redo för att åka! Ha en fin lördag allihop. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0