MÅNDAG

Det är återigen måndag, en dag jag vanligtvis inte alls tycker om. Men jag har haft en bra dag idag. Jag har haft endast två lektioner där jag skrev klart en inlämningar på den ena och avklarade en redovisning på den andra. Efter skolan gick jag till gymmet där jag körde ett hårt och bra träningspass. 30 minuter intervall-löpning följt av arm- och benstyrka. Ikväll har jag pluggat det sista inför morgondagens stora religionsprov om judendomen, kristendomen och islam. Det känns som att jag kan allt och inget och jag ber till alla tänkbara gudar för att mitt näst sista prov ska gå bra. Klockan är bara nio men jag tänkte alldeles strax hoppa i säng så jag är pigg på provet klockan åtta imorgonbitti. Godnatt och puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0