MÅNDAG-TISDAG


Hej och godkväll!
Igår hade jag en fullspäckad dag så jag glömde helt enkelt av att skriva något. Jag gick i skolan från halv tio till tre, åkte hem och åt, åkte tillbaka till stan för att en sista gång prova min balklänning (som nu sitter perfekt!), åkte upp till berget och sprang 5 km, åkte till gymmet och körde ett CXworx-pass, åkte hem och åt och duschade, åkte tillbaka till stan för att hämta mamma och slutligen åkte jag hem och sov. En lång och hektisk dag med andra ord.

Idag har jag haft en bra dag. Jag började åtta och slutade tre, men största delen av dagen bestod av livräddning på badhuset. Efter skolan träffade jag ännu en gång min sömmerska som fixade en liten sak på min studentklänning så nu känns allt så bra inför studenten. När jag kom hem la jag mig och sov en stund innan kvällen skulle spenderas på karstorp ihop med alla treor. Det är åtta dagar till studenten idag och det firade vi med grill och volleyboll. Jag stannade dock inte så jättelänge så nu ligger jag nerbäddad i min säng. Klockan är trots allt halv tolv och jag ska upp om ett par timmar så nu måste jag sova. Godnatt och puss!❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0