MÅNDAG

Godkväll!
Jag har haft en lugn och skön start på veckan. Jag hade egentligen bara en lektion idag, från halv tio till halv elva, men eftersom vi var tvungna att jobba det sista inför vår projekt-redovisning som vi har imorgon så var jag dock inte hemma förens klockan tre. Jag fick en håltimma däremellan så jag hann med en timmes promenad innan vi började jobba med projektet. Det känns så sjukt att ett års jobb av projektarbete ska knytas ihop och avslutas imorgon. Vi ska bara skriva det sista på rapporten sen är allt klart. Så otroligt skönt!
Klockan tre var vi alltså klara och nöjda med vår redovisning så vi kunde åka hem med gott samvete. I nuläget har jag inte så mycket att göra i skolan förens nästa vecka, så jag har bara njutit av att inte behöva göra någonting ikväll. Jag väntar just nu in mitt favoritprogram "halv åtta hos mig" och sen ska jag läsa igenom det jag ska säga imorgon några gånger innan jag tänker bädda ner mig i min säng. Jag är en av de få som inte har sett "torka aldrig tårar utan handskar", så jag tänkte lägga mig i min säng och titta på det sen. Jag ska försöka somna så fort jag kan också så tiden går fortare tills min Robin kommer och kryper ner hos mig. Puss❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0