ONSDAG

Hej och godkväll, jag har haft en lång, seg men också rolig dag idag. Idag hade jag ingen riktig skola, utan jag och min klass var under hela dagen på billingehov och där vi var lagledare för klasser som tävlade i olika grenar som handlade om säkerhet. Det var åttonde-klassare som tävlade och jag och Emma var lagledare för en klass från Lidköping (som dessutom vann alltihop!). Det var roligt med jämna mellanrum men också väldigt segt och dagen var lång, så det är skönt att det är över. När vi fick sluta åkte jag och Felicia hem till Klara som ska göra våra balfrisyrer och vårt smink. Så vi provade lite hur vi ville ha det och just nu känner jag mig bara helt förvirrad och osäker. Jag har legat och tittat på balfrisyrer hela kvällen nu men jag känner mig inte lockad av någon... Jag har trots allt några dagar kvar på mig att bestämma mig så än finns det hopp. Nu ska jag titta klart på halv åtta hos mig och sen ge mig ut på en kortare kvällspromenad med mamma. Inatt kommer Robin och hämtar mig och då ska vi åka hem och sova hos honom. Hans lillebror fyller nämligen år imorgon så vi ska åka och gratta honom imorgonbitti. Ha en fin onsdagkväll allihop! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0