ONSDAG

Godmorgon!
Jag glömde bort att skriva igår, jag hade alldeles för mycket att göra. Jag gick i skolan från åtta till halv tre och avklarade ett religionsprov. Det gick inte så bra som jag hade hoppats på men det är alltid skönt att ha det gjort. Efter skolan plockade Robin upp mig och vi åkte hem till mig och åt innan vi åkte tillbaka till stan och till gymmet. Jag körde 30 minuter löpning och ett CXworx-pass. Under kvällen avnjöt vi en helt otroligt god middag som Robin lagade innan jag var tvungen att packa och förbereda med massor saker inför idag då jag och min klass åker till Göteborg. Therese kommer snart och plockar upp mig och bussen till Göteborg går klockan tio. Vi ska gå på en hel del intressanta studiebesök och ikväll ska vi ut och äta allihop. Vi sover på ett vandrarhem över natten och fortsätter med ett par studiebesök även imorgon innan vi åker hem igen. Jag tror det kommer bli en riktigt mysig och trevlig liten resa men min kära klass!

Jag måste alldeles strax gå ner och ta på mig skorna, men jag måste först berätta en bra och rolig sak! Robin fyller år den 6 juni och jag hade redan köpt och planerat inför en present till honom. Jag har så gärna velat skriva det här på bloggen men jag vet ju att han läser den. Men igår när vi satt och planerade inför sommaren, och inför en eventuell utlandsresa v.30 så insåg jag att det skulle krocka med min present. Så jag fick tråkigt nog avslöja den redan igår så det inte skulle bli en rejäl dubbelbokning. Jag har alltså köpt biljetter till supermatchen PSG - REAL MADRID som spelas på Ullevi den 27 juli. Robins favoritlag är Real Madrid och hans största idol är Ronaldo så detta var verkligen en helt perfekt present. Han blev så otroligt glad, som ett litet barn på julafton! Så nu får vi planera om inför utlandsresan och längta ihjäl oss till den 27 juli!

Nu måste jag springa! Ha en fin dag så skriver jag igen antingen ikväll eller imorgon! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0