ONSDAG-TORSDAG-FREDAG

Jag har haft ett par väldigt bra, fina och roliga dagar så något utrymme för bloggen har det inte funnits. I onsdags åkte jag och några av mina vänner hem till Emma där vi besökte hennes stall med hästar och alpackor, åt väldigt mycket gott, pratade, lagade tacos, tittade på film och åt ännu mera gott. Den mysiga kvällen avslutades med övernattning tillsammans.
Igår gick vi i skolan från tio till två och när jag kom hem bytte jag om till träningskläderna för en 5 km löprunda uppe på berget. Under kvällen träffades vi alla tjejer hemma hos Therese där vi förfestade innan en utgång på husaren.

Idag trodde jag aldrig att jag skulle komma upp ur sängen när klockan ringde efter 3 timmars sömn, men efter en dusch kände jag mig lite mer som en människa igen. Vi hade som tur var en väldigt lugn och skön skoldag. Första lektionen bestod av fika, ca 32 olika kaksorter vilket satt väldigt fint som bakis-fika. Vid andra lektionen trodde vi att vi skulle få information om studenten men det visade sig att alla omvårdnadslärare hade gjort en liten föreställning för oss. De kallade det "OPvision" och de sjöng flera låtar som handlade om minnen med vår klass. Jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Jag trivs så otroligt bra i min klass och jag kan ha några av världens bästa lärare, det känns hemskt att behöva lämna allt det. Så just nu känns det mest vemodigt att ta studenten. Samtidigt som det ska bli helt underbart så kommer jag sakna allt så otroligt mycket.
När vi slutade klockan två åkte jag hem och la mig i solen. Jag somnade och vaknade upp helt yr i huvudet och illamående. Robin kom förut och nu har vi precis ätit grillat ute på altanen med familjen. Ikväll ska vi köpa massor godis och chips och ha världens fredagsmys han, jag och Felicia. Det är precis vad jag behöver idag! Hoppas alla får en mysig fredag. Pusspuss!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0