SÖNDAG

Jag hade en så mysig och bra lördag igår. Vi åkte som sagt hem till Robins familj under kvällen där vi först grillade innan vi satte oss i deras bastu-tunna och svettades och svalkade oss i poolen. Så himla skönt! Senare under kvällen åkte jag och Robin hem till han och avslutade kvällen med film och godis.
Idag tänkte vi sova ut men vi vaknade klockan åtta båda två. Efter frukosten åkte vi till gymmet och körde ett bröstpass. Resten av dagen har vi varit hemma hos hans familj igen där vi också åt lunch. Jag fick även sitta och plugga en ganska lång stund inför både tal och naturkunskapsprov. Nu är vi påväg hem till mig för att äta söndagsmiddag. Jag är så illa tvungen att sitta och titta på hockey ikväll, men det är ju trots allt final så då brukar det vara ganska kul ändå. Jag har i alla fall haft en jättebra och mysig helg och nu ser jag nästan fram emot den kommande skolveckan som innehåller både tal, prov och redovisningar eftersom det är sista veckan med så mycket att göra, sen är det bara några småsaker kvar. Det ska bli så skönt att avklara det sista. Hoppas alla har haft en bra helg! Puss❤

 

 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0