SÖNDAG

Precis som de flesta söndagar så avrundar jag veckan med att gå igenom helgens alla händelser och bravader. Jag kan inte påstå att denna helg har innehållit överdrivet många och stora händelser och bravader, men jag har haft en otroligt skön och lugn långhelg och det behövde både kropp och själ. Jag har mestadels umgåtts med den jag tycker bäst om, nämligen Robin. Då behöver jag aldrig tänka, anpassa eller anstränga mig, jag kan bara vara jag, och det mår man ju så bra av. Vi har solat, pussats, tränat, grillat, ätit gott, spelat fotboll och bara myst. Igår hade jag en heldag med mina kära päron. Vi var på stan och handlade fint inför sommaren, fikade hemma hos morfar och hade lördagsmys.
Idag var jag uppe tidigt och åt frukost för klockan tio var jag och pappa på gymmet. Vi körde två pass, CXworx och spinning. Under dagen har jag legat i solen och pluggat religion och nu har jag förflyttat mig till sängen för att plugga svenska. Jag har skrivit om en text tre gånger och börjar ge upp hoppet om att få ihop denna krönika. Jag behöver nog lite mat och extra mys med Robin, och det är precis vad jag ska få ikväll. Fint avslut på helgen och veckan! Puss❤

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0