TISDAG

Godkväll!
Just nu är jag bara så himla glad och mår så bra! På två dagar, måndag och tisdag, har jag avklarat både ett tal, ett stort naturkunskapsprov och en redovisning, och allt gick dessutom bra. Nu återstår bara en till redovisning och en liten opponering men inget av det är speciellt krävande eller något jag behöver lägga ner någon större tid på. Det är så otroligt skönt!!! Jag har alltså gjort mitt sista prov på gymnasiet och nu kan jag bara andas ut och njuta av den sista tiden!
Idag åkte jag med andra ord hem från skolan med en skön känsla i kroppen. Det kändes nästan konstigt att inte behöva öppna naturkunskapsboken när jag kom hem men jag bara njöt av att kunna lägga mig i soffan och inte göra något. När klockan slog halv fem åkte jag in till gymmet där jag sprang 8 km och körde ett CXworx-pass. Nu har jag precis duschat och stoppat i mig kvällsmat och resten av kvällen tänker jag bara ligga i soffan. Senare ikväll kommer min kärlek och kryper ner hos mig som pricken över i:et på denna dag. Pusspusspuss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0