TISDAG

Vilken underbar dag det har varit idag! Vädret har varit helt otroligt, det har varit så varmt och soligt att det nästan har varit för varmt med jeans. Inte nog med att vädret har varit så underbart så har vi idag också avklarat vår projektredovisning och skrivit klart vår projektrapport, och allt gick hur bra som helst. Nu ska jag bara skriva en personlig utvärdering sen behöver jag aldrig mer tänka på detta projekt. Det har varit roligt och väldigt lärorikt på många sätt, men det har också varit en stress som har legat och vilat under året, så det är så skönt att det ändå är över. Efter vår redovisning gick vi ner på stan och betalade vår resa till Ayia napa den 10 juni så nu längtar jag ännu lite mer. Det ska blir så underbart och roligt att åka dit med mina fina vänner, det kommer förhoppningsvis bli en resa jag aldrig kommer glömma. Efter skolan åkte jag och Felicia och hämtade morfar som har legat på sjukhus ett par dagar och som nu skulle få komma hem igen, och sen handlade vi mat åt honom osv. När vi kom hem la vi oss båda i solen en stund innan vi lagade en grymt god middag. Jag hade tänkt plugga ikväll men när jag låg och läste somnade jag helt plötsligt. Jag minns inte ens hur det gick till, jag vaknade bara med datan på magen helt förvirrad. Nu ligger jag i alla fall nerbäddad i soffan med mamma och väntar på att biggest loser ska börja. Efter det tänker jag gå och lägga mig direkt för jag är fortfarande jättetrött. Enligt SMHI ska det regna hela eftermiddagen och kvällen imorgon, men jag håller ändå tummarna för sol och värme då vi går på långhelg imorgon, och då skulle det ju vara så perfekt att fira in helgen på en uteservering i kvällssolen.
Puss!❤

Laxfilé, päron- och fetaostsallad, sparris och vitlöksmör. Väldens godaste middag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0