TISDAG

Godkväll och glad valborg på er! Eller säger man glad valborg? Jag har i alla fall haft en bra sista-april-dag trots att jag har legat hemma sjuk. Igår kväll mådde jag bara sämre och sämre och febern steg. Men som tur var så hade den redan idag börjat gå ner igen, så det går ju åt rätt håll. Idag är det mest min sprängförkylning som gör mig galen. Jag är så fruktansvärt hes och dålig i halsen så jag knappt kan prata. Så lite tur är det väl att jag ligger hemma ensam och slipper prata med någon, för då hade jag inte haft någon röst kvar vid det här laget. Jag har under dagen mest legat i soffan och tittat på film men också försökt få lite nytta gjord. I eftermiddags kom Felicia, Olivia och Emma hem vilket kändes skönt för en sällskapssjuk människa som jag som har legat ensam hemma i två dagar. Eftersom vi ska göra en stor grej med vårt projekt imorgon (berättar mer om det imorgon) så blev det en lugn kväll för vår del, vilket var minst sagt passande för mig som inte hade kunnat roa mig mycket mer ändå. Så vi tog tillfället i akt att äta väldigt god mat som pappa lagade då mina föräldrar också hade gäster. Resten av kvällen låg Emma och jag och tittade på den helt underbara filmen "en oväntad vänskap". Det kan nog vara den bästa och finaste film jag sett på länge. Nu ska vi krypa ner och sova för imorgon ska vi upp tidigt. Hoppas alla ni andra får ett bra och roligt valborgsfirande och dansa lite åt mig! Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0