TORSDAG

Jag har haft en så himla mysig och bra liten vistelse i Göteborg. Igår när vi kom fram besökte vi först polisrytteriet vilket var väldigt intressant och kul. Efter att vi hade lämnat av våra väskor och gjort oss iordning på vandrarhemmet vi skulle bo på över natten gick vi ut och åt på en italienskt restaurang allihop. Senare under kvällen åkte vi in till stan där vi satte oss på en uteservering och hade det jättetrevligt i det fina vädret.
Idag besökte vi SOS-alarm följt av rättsmedicinalverket, vilket också var sjukt intressant. När vi var klara där rullade bussen hem till Skövde igen.
Jag kom hem för bara någon halvtimma sen och jag har precis stoppat i mig middag. Ikväll tänkte jag plugga till mitt sista prov, hemska naturkunskap. Jag tänkte försöka ge mig ut på en kvällspromenad också om jag orkar. Imorgon är det fredag och jag har bara en enda lektion, jag slutar alltså redan klockan nio. En väldigt skön och bra skolvecka har jag haft och nu är det verkligen inte långt kvar tills jag aldrig mer kommer sätta min fot där igen. Idag är det 20 dagar kvar till studenten, det känns helt overkligt. Det ger mig trots allt en gnutta motivation till att plugga nu in i det sista! Puss❤

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0