TORSDAG

Igår hade jag en helt fullspäckad dag så jag glömde helt bort att skriva här på min lilla blogg. Jag gick i skolan från halv tio till tolv, åkte hem och pluggade, gick ut på en timmes promenad, åkte in till gymmet och körde ett CXworx-pass, skyndade mig hem för att äta och duscha innan jag slutligen åkte in till stan med mina kära vänner Karin, David och Felicia för mys och väldigt mycket prat och skratt på rådhuset. En väldigt väldigt bra dag och kväll hade jag, och för att inte glömma så gick jag ju på långhelg dessutom. Robin kom även till mig igårkväll efter sitt jobb som pricken över i:et och idag har vi tagit en lång och skön sovmorgon fram till halv tio. Efter frukosten la jag mig och läste lite religion innan jag och Robin åkte upp till billingen för att springa. Vi sprang upp för den mördarjobbiga "strupen" innan jag sprang 5 km i spåret. Jag har efter över två veckor som rena soffpotatisen äntligen fått träna och ta ut mig på riktigt. Egentligen hade jag nog behövt ta de lite lugnare men nu är jag så trött på att inte få träna, så jag körde på ändå. Nu har vi precis ätit lunch och jag ska precis hoppa in i duschen. Ikväll ska vi åka hem till Robins familj för att grilla och mysa. Så jag har fått och kommer få en lika bra och mysig dag idag som jag hade igår. Puss❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0