TORSDAG

Idag mår jag så himla mycket bättre, och det känns så otroligt skönt. Klockan är bara ett och jag har haft en sån energi att jag redan har fått gjort en hel del nytta idag. Jag har städat, tvättat, pluggat lite grann och nu har jag precis ätit en underbart god lunch som jag trixade ihop förut. Egentligen var det väl tänkt att jag skulle vila ut mig det sista idag vilket jag nog hade mått bra av, men när jag äntligen har fått tillbaka min energi igen kunde jag inte slänga bort den genom att ligga i sängen hela dagen. Jag ska snart hoppa in i duschen och sen ska jag trots allt försöka ta det lugnt resten av eftermiddagen. Ikväll ska jag gå på två otroligt duktiga tjejers projektkonsert, Alma och Alice. Sist jag hörde dem sjunga ihop på deras klasskonsert fick jag tårar i ögonen så ikväll lär väl tårarna forsa ner när det är en hel konsert med bara deras underbara sång och musik. Imorgon är det fredag och jag har tänkt ta mig till skolan för första gången på denna veckan. Det känns faktiskt skönt. Men trots min väldigt lugna och slappa vecka känns det självklart väldigt skönt med helg ändå. Jag har en så himla bra helg framför mig så nu ska jag hälla i mig det sista ur kanjang-flaskan och trycka i mig C-vitaminer, så jag är helt återställd till helgens mys och kalasande.
Puss!❤

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0