FREDAG

Hej!
Jag kom precis hem efter en helt perfekt inledning på helgen hemma hos Rebecka. 
Efter en lång jobbdag, som för övrigt var jättejobbig då jag än idag kände mig lite halvkass i kroppen, var det så underbart att äntligen få gå på helg. Jag hann inte mer än att cykla hem och hämta Wille hos sin dagmatte innan Therese plockade upp mig med sin bil. Vi åkte in till stan där vi mötte upp Rebecka för handling inför kvällens mys. Vi har lagat tacos (självklara valet en fredag), tagit igen allt prat sen sist vi sågs, tittat på idol, ätit 1 kg godis och tittat på en skräckfilm. Kan en fredag bli mer komplett? Det enda negativa med denna i övrigt helt underbara kväll med mina bästa vänner skulle väl i så fall vara att jag helt plötsligt fick ont i halsen och nu har åkt på en förkylning. Så där kommer förmodligen utbrottet efter min utmattning igår och idag. Jag är så förbannad och jag vill verkligen inte bli sjuk nu, men jag ska som tur va ha en lugn helg så jag ska se till att trycka i mig vitaminer, kanjang och halstabletter och försöka vila bort min förkylning! Nu ska jag släcka lampan och sova så jag kommer upp i hyfsad tid, för imorgon har jag en ganska fullspäckad dag framför mig. Hoppas alla har haft en mysig fredagskväll och ha en fin helg! Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0