FREDAGKVÄLL

Godkväll! 
Jag och Robin har precis krupit ner i sängen efter en mysig och fin fredagskväll. Vi åt en god middag på "Mamma Mia" innan vi laddade upp med varsin stor godispåse till bion "Gravity". Jag kan ha haft lite för höga förväntningar på filmen eftersom den hade fått så himla höga betyg, så jag upplevde den inte riktigt så spännande och fantastisk som jag hade trott att den skulle vara. Men den var ändå riktigt bra och absolut värd att se! Det var även 3D vilket jag inte tycker om så speciellt mycket, jag blir så lätt åksjuk och yr av alla rörelser som blir så starka, men annars är det ju alltid lite extra kul med alla effekter såklart.
Nu ska det bli skönt att sova och dessutom veta att jag kan sova ut precis hur länge jag vill imorgon. Robin ska dock upp tidigt för att spela innebandymatch men desto skönare kommer det kännas när jag får ligga kvar när hans alarm ringer, även om jag såklart hade velat ha min kärlek bredvid mig hela morgonen. 
Hoppas alla har haft en fin fredagskväll, min har varit perfekt. Puss❤️

Två bilder från kvällen på bara Felicia och Emil,  Robin fick jag inte med på ett enda kort (som vanligt)...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0