LÖRDAG

Godmorgon underbara lördag! 
Idag vaknade jag upp med en härlig känsla i kroppen. Det var så skönt att få vakna av sig själv utvilad och pigg! Jag sitter just nu i soffan med mitt tjocka duntäcke och Wille i knät och tittar på ett missat avsnitt av "ensam mamma söker". En stor och god frukost ligger i magen och jag är redo för en fin lördag. Jag och mamma ska spendera dagen på stan där jag ska leta efter fars dag-present och självklart titta på lite smått och gått till mig själv. I eftermiddag ska jag ta en promenad med David och sen ska vi åka och handla till kvällen då vi ska laga mat och mysa ihop med Karin och Rasmus. Jag ska dessutom hinna köra mamma till Hjo och eftersom mina päron inte är hemma ikväll får jag agera hundvakt, så därför var det ju så tur att mina fina vänner ville vara med mig på det så jag slipper sitta hemma själv! Nu ska jag börja göra mig iordning för dagen. Ha en bra lördag allihop! Puss❤️





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0