LÖRDAG

God förmiddag! 
Jag hann aldrig skriva igår, jag hade fullt upp med att jobba och fredagsmysa med mina fina vänner. 
Idag vaknade jag av mig själv klockan nio, så himla skönt att inte behöva vakna av en klocka som ringer. Efter en lättare frukost åkte jag upp till billingen och sprang milen. Det var den segaste löprundan jag sprungit på länge, men det känns skönt att ha avklarat den i alla fall, skönt sätt att börja dagen på! Nu är jag nyduschad, iordninggjord och har precis ätit lunch. Jag ska snart åka in till stan med mamma och pappa och följa med dom på ett par ärenden i väntan på att min buss till tibro går. Jag ska hem till min kärlek och spendera lördagskvällen där. Vi tänkte åka och titta på när hans lillebror spelar innebandy nu under dagen och ikväll ska vi laga mat och bara mysa han och jag. 
Hoppas alla får en fin lördag, det ska jag ha! Pusspuss❤️
 
Två dåliga bilder från gårdagens middag med familjen:
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0