LÖRDAG

Hej underbara lördag! 
Det var så otroligt skönt att gå på helg igår. Även om denna veckan har gått läskigt fort precis som vanligt så känns det alltid lika skönt och välbehövligt att få en paus från allt jobb. Jag firade in helgen med ett frisörbesök för att bli av med mina slitna toppar. Under kvällen åkte jag in till stan med mina mysiga vänner för middag och bio. Efter en underbar "black and white" på Benidorm placerade vi oss i biostolarna framför "hunger games 2". Jag tyckte ettan var bättre, men det berodde nog på att jag inte riktigt förstod allt i 2:an. Men den var helt klart sevärd och den slutade dessutom på ett sånt där jobbigt sätt så man måste vänta på 3:an för att få ett avslut på allt. Denna mysiga fredagskväll avslutades med att Robin kom och sov hos mig efter sitt jobb. 
Idag vaknade jag pigg och glad halv tio och kunde inte ligga kvar. Så medan Robin sov kvar gick jag upp, drack en smoothie och gav mig ut på en löprunda. En mil sprang jag och jag kände mig pigg och stark, så det var ett skönt sätt att börja dagen på. Efter en dusch åt jag frukost nummer två med Robin framför onsdagens paradise hotell-avsnitt. Dagen har vi spenderat på stan och jag har som vanligt shoppat på mig saker jag egentligen inte behöver, men man får väl unna sig när det är en helg! 
Ikväll ska vi lördagsmysa hemma hos mig. Äta lördagsmiddag med familjen, titta på film, äta gott och mysa. 
Ha en fin lördag allihop! Puss❤️

Två från igår:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0