LÖRDAG

Godmorgon! 
Eftersom Robin snoozar ca 5 gånger innan han går upp var jag väldigt klarvaken när klockan ringde för sista gången klockan åtta. Så när han åkte gick jag upp. Jag gjorde iordning en god frukost och satte mig vid teven. Så himla skönt med en lugn och skön lördagsmorgon, jag har inte haft det på länge eftersom jag antingen har haft något planerat tidigt på morgonen eller så tränar jag ofta lördagsmorgnar. Men idag ville jag bara ta det lugnt och njuta av en skön morgon! Idag vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp dagen. Jag tänkte träna men vet inte riktigt när, hur eller vad jag är sugen på. Sen måste jag förbi en sväng på stan med David under dagen. Ikväll ska jag ut och jag och David hade tänkt börja med att laga någon god middag tillsammans innan resten av våra vänner kommer för förfest följt av dans resten av kvällen och natten. Senare inatt ska jag åka hem till Robin vilket kommer bli ett helt perfekt avslut på en förhoppningsvis bra kväll. 
Ha en jättebra lördag allihop! Puss❤️






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0